tisdag 23 oktober 2012

Väntar på besked

Jag väntar på upprättelse, jag väntar på bekräftelse, jag väntar på svar. Jag kämpar för att få fram sanningen.. Jag är trött på att vänta, på andra människor och instanser. I morgon har vi väntat 5 veckor från sjukhuset där vår son vårdades och genomgick otroligt många undersökningar och utredningar. Vi har fått bekräftat ifrån en annan läkare att en läkare på den avdelning är missnöjd och kommit fram till att deras jobb inte var så bra. Men jag vill ha svar på alla de frågor och den kritik vi har på vården Och deras grava brister i deras sätt att föra korrekta journaler. I slutet av November ska jag på möte med en annan läkare, Men tror att jag i stället kommer sätta mig ner och skriva ner mina frågor och tankar. Samt framföra min/vår kritik till honom. Även be om svar vad den läkare har gjort för åtgärder För fel som skett. Jag vill ha skriftliga svar, allt för att reda upp allt samman. Vi ska när saker har lugnat ner sig även komma in med en personskade anmälan För den skada och fel behandling vårt barn fick, Men även stor inkomst förlust. Är min mag känsla rätt så kommer inte sjukhuset vara klara tills i morgon, de har 5 veckor på sig. Sen kommer patient nämnden att skynda på dem. Vissa som känner till hela historien anser att När allt är över, så tycker dem att vi/jag ska släppa det. Och vissa säger fortsätt att strida. Vi får se vad min energi räcker till. Jag kan inte bara ta skit och bli sparkad på då jag redan föll När vårt barn blek sjuk. Jag är så arg så ledsen, läkarens ursäkt den kunde jag inte ta och de sa jag till personen. Det är så galet och läkaren är och kommer alltid att förbli ett svin för mig/oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar