måndag 11 mars 2013

Utveckling

Vi lever och mycket händer och sker runt vårt liv. Året startade dålig, då en vän som hade en speciell plats i mitt hjärta. En som kunde få mig att le även då jag var arg som ett bi eller ledsen... Jag sjung på begravningen, tungt jobbigt, nervöst men en inre skön känsla att jag fick säga farväl på mitt egna speciella vis. <3 Man ska inte dö så ung! Vi har vart hos Barn Neurolog, som tog speciella gen tester, skickade remiss till Audiolog Och även remiss till utvecklings bedömning, som har lett till att de i början av April kommer starta en intensiv utredning och inom 2 veckor få svar på vad de har kommit fram till. Hos Öronläkaren och Audiologen gick det inte så bra, så de kommer att få söva ner honom. Verkar som många är eniga om Någon form av tecken hjälp. Han har tyvärr gått tillbaka i utvecklingen och talet. Och minns inte när han sa mamma sist. Det har som hos många andra vart sjukor, influens, hög feber, hosta Det är en jobbig tid som väntas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar