tisdag 20 november 2012

Dålig dag

Idag är det ingen bra dag, Dagen började dåligt, försov mig =kom försent till skolan. och sen har det bara vart tråkiga saker att göra, dåligt mående, trött. Utlovade produkter som inte ens finns, och inte kommer att få in för ens efter nyår, fast erbjudandet kom ut idag, chefen som inte kan göra något åt saken. Pratat med produktutvecklare för ett lokalt företag där produkten inte var som den skulle. Dottern "råkat" använda min sprit penna och skrivit på ett tunt papper och där färgen gått igenom och kommit på min nya bokhylla. Märkt att en katt pissat ner min soffa och jag får inte bort lukten, vad kan man göra? I morgon ska vi på möte med en läkare, dr svin. Ingen barnvakt, kanske lika bra och ställa in. Pissedag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar