fredag 23 november 2012

Dålig natt / ME&I

Ca två timmars sömn i natt, kunde inte somna om efter att den lille vaknade och ville ha mat och inhalera. Och ans inhalation tog slut! Var idag och hämtade ut Althera till honom och fick sedan reda på att där inte fanns någon mer astma medicin utskrivet, mycket konstigt. Igår fick jag komma in och göra ett EKG, och där kommer skickas remiss till en kardiolog. Så får vi se om de kommer fram till något. Passade på att hämta ut kläderna ifrån Me&I men blir lite bitter av plagg som sattes ner på rea 1-2 dagar efter beställningen, där hade vi kunder kunnat spara ett par hundralappar. Jag har iaf kontaktat Me&I men de vart inte mycket till svar, då personen bara vidarebefordrade mitt mail till någon annan, så får vi väl se om de svarar och om de ens kan vara såpass schyssta att ge oss den rabatten. Hade de inte vart så fula med deras mer eller mindre krav att skicka rekomenderat till dem så skulle de vara lönt. Men jag ska iaf reklamera mina slim sweatjeans, då sömmen spruckit och gått upp, antydan till hål. Och byxorna hämtade jag ut den 25:e på kvällen men började inte ens använda plagget då. Lillen är hostig, förkyld och ligger på gränsen till feber till att ligga lägre i temp. Nej nu är det dags att försöka sova, så jag orkar med allt i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar